LEGO 41713 FRIENDS Olivijas kosmosa akadēmija

79,99€
129,00€
Ietaupiet: 49,01€
Nav noliktavā

Kāpēc iepirkties pie mums?

Labākās cenas garantija:
Mēs strādājam pa tiešo ar ražotājiem.
Mums nav veikalu, kuru uzturēšana ir ļoti dārga.
Mēs apkalpojām vairāk nekā 50 000 klientu
Iespēja apmaksāt pasūtījumu skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī

APRAKSTS

LEGO® Friends Olivia's Space Academy komplekts (41713) bērniem vecumā no 8 gadiem iepriecinās mazos astronautus, kuri tagad var gatavoties kosmosa piedzīvojumiem. Tajā ir daudz reālistisku elementu, sākot ar kosmosa kuģa dzinējiem un beidzot ar virtuālās realitātes simulatoru, un bērniem būs ne tikai jautri mācīties - visi Akadēmijas elementi ir zinātniski pareizi, un uz tāfeles telpā ir īsti kosmosa lidojumu vienādojumi.

\r

Izglītojoša rotaļlieta maziem bērniem Šis LEGO kosmosa kuģa modelis patiks bērniem, kuriem patīk rotaļu kosmosa kuģi. Kravas nodalījumam ir atveramas durvis gluži kā īstam kosmosa kuģim, un rotaļlietu Canadarm var piestiprināt pie mini lelles, lai veiktu kosmosa izpēti. Atgriežoties uz Zemes, bērni atradīs teleskopu, daudzasu trenažieri, vadības centru un kosmosa galeriju ar Saules, Zemes un Mēness orbītu.Jauna konstruēšanas dimensija Pēc šīs zinātniskās rotaļlietas pabeigšanas bērni atradīs interaktīvu digitālā vecuma ceļvedi - ar 3D vizualizācijas funkcijām, kas ļauj palielināt, pagriezt un noteikt konstruēšanas gaitu.

\r

- Dāvājiet bērniem nezemes izklaidi - Olivia's Space Academy konstruktoru komplekts (41713) uzliesmo bērnos aizraušanos ar kosmosa pētniecību un ļaus viņiem iepazīt kosmosa programmu.

\r

- Rotaļlietu kosmosa kuģis ar reālistiskām detaļām - kosmosa raķetes programmas iedvesmots, komplekts ietver akadēmijas būvi, teleskopu un četrus LEGO® Friends tēlus

\r

- Iedvesmo iztēli - bērni var spēlēties astronautu apmācībā un lidot ar rotaļu kosmosa kuģi, doties kosmosa pastaigā un izpētīt jaunas galaktikas debesīs

\r

- Radoša dāvana kosmosa entuziastiem - šis zinātniskais komplekts ir jautri piemērots bērniem no astoņu gadu vecuma, ļaujot viņiem uzbūvēt kolekcionējamu kosmosa kuģa modeli

\r

- Daudz zināšanu par kosmosu - komplektā ir daudz ar zinātni saistītu priekšmetu, lai bērni varētu uzzināt vairāk par kosmosu un astronautu apmācību

\r

- Izmēri: Akadēmijas ēka ir aptuveni 26 cm augsta, 21 cm plata un 10 cm dziļa, savukārt kosmosa kuģa izmēri ir aptuveni 8 cm augsta, 23 cm gara un 15 cm plata

\r

- Kosmosā stilīga konstruēšana - LEGO® konstruēšanas instrukciju lietotnē jaunie zinātnieki var palielināt, pagriezt un vizualizēt sava būvējamā modeļa digitālo versiju

\r

- Jautrība, kas veicina mācīšanos - LEGO® Friends rotaļlietas ir izstrādātas tā, lai palīdzētu bērniem izzināt savas intereses un atklāt pasauli ar varoņiem, ar kuriem viņi var identificēties

\r

- Augstākā kvalitāte bez kompromisiem - LEGO® komplekti atbilst stingriem nozares kvalitātes standartiem, tāpēc klucīši katru reizi cieši savienojas kopā, ļaujot būvēt izturīgus modeļus

\r

- Garantēta drošība - mēs rūpīgi testējam LEGO® Friends komplektus, lai nodrošinātu to atbilstību stingriem pasaules drošības standartiem

Produkta tonis vai dizaina detaļa var atšķirties no fotoattēlā redzamā. Aprakstā ne vienmēr ir minētas visas produkta īpašības. Izņēmuma gadījumos preču atlikums noliktavā un interneta veikalā var nesakrist, tāpēc pastāv iespēja, ka piegādes noteikumi var atšķirties no pasūtījuma veikšanas brīdī norādītajiem un/vai nespēsim izpildīt Jūsu pasūtījumu vai izpildīs tikai daļu no tā (šādos gadījumos Pircējs par to tiek nekavējoties informēts).

CE CE marķējums ir izstrādājuma ražotāja apliecinājums, ka prece atbilst uz to attiecināmo Eiropas Komisijas direktīvu prasībām.

Komentāri